Posts Tagged ‘Cara melambatkan pancutan mani’

Amalan Rahsia Ubat Kuat Dan Saiz Zakar Lelaki Normal? 18-SX

February 21, 2010

Rahsia Ubat Kuat Dan Saiz Zakar Lelaki Normal? 18-SX

Apakah saiz zakar lelaki normal?

Seperti yang diterangkan sebelum ini, bagi tiap lelaki Asia yang matang, saiz purata zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 4-6 inci. Dikatakan kaum Afrika Sudan dan Arab mempunyai zakar yang besar dan panjang purata 7 ke 9 inci. Didalam rekod dunia, lelaki yang paling panjang zakarnya ialah lelaki Arab Sudan , yang mempunyai zakar sepanjang 18 inci. Bagaimanakah kaum ini mampu mempunyai saiz zakar yang besar dan panjang? Tentu ada rahsia disebaliknya. Ramai dari kita tidak tahu yang kaum Arab Sudan ini mengamalkan teknik-teknik pengurutan zakar semenjak mereka masih kecil lagi sehinggalah mereka boleh mencapai saiz yang mereka kekehendaki. Teknik urutan ini boleh diamalkan oleh semua lelaki tanpa mengira peringkat umur atau saiz badan. Yang penting sekali kita mengamalkan latihan pengurutan ini dengan kaedah yang betul sehingga kita mencapai saiz zakar yang kita kehendaki.


Anda merasa rendah diri dengan saiz zakar terhadap pasangan anda?

Atau anda menghadapi masalah pancut awal?

Mampukah anda memuaskan pasangan anda hingga mencapai multi orgasme? Bukan hanya sekali klimaks akan tetapi berkali-kali?

Apakah anda menghadapi masalah ereksi?

Jika anda rasa salah satu soalan-soalan diatas berkaitan dengan masalah anda. Kami ada jalan penyelesaiannya.

Berita baiknya telah ramai lelaki berhasil menambah sebanyak 5-10 inci panjang zakarnya, lebih besar dan yang paling penting adalah bertenaga dengan menggunakan Teknik Urutan yang betul seperti yang diamalkan oleh kaum Arab Sudan.
Teknik ini adalah gabungan hasil timur dan barat dan selamat dipraktikan.Tiada kesan sampingan dan yang penting hasil daripada amalan teknik ini sungguh menakjubkan.

Melalui teknik ini, seksual lelaki yang meliputi Rahsia Kekuatan Zakar, Teknik Memuaskan Nafsu Seks Wanita, Senaman untuk menguatkan Tenaga Batin dan Teknik Untuk Membesarkan Zakar dan Petua-petua serta pelbagai perkara berkaitan dengan seks serta alam rumah tangga.

Seks yang dilakukan dengan cara atau posisi yang sama sahaja juga akan membosankan. Jadi, ketahui kaedah atau posisi berjimak/bersenggama yang dijamin akan menghasilkan aksi yang ghairah dan hebat di ranjang tidur anda! Kejantanan seorang lelaki akan diuji dan rahsia dirinya akan terbongkar ketika dia berasmara dengan wanita yang dikasihinya.

Ramai lelaki yang kelihatan gagah di luar tetapi kalah teruk di ranjang sendiri.

Rahsiakaedahserta petua ini akan meningkatkan keupayaan seksual disamping memberi anda semangat baru untuk menghadapi pasangan/isteri anda dalam tuntutan nafkah batin.

Dengan rahsia ini ianya boleh mengeraskan batang zakar anda, maksudnya selepas anda membuat tembakan, anda masih berupaya terus memukul dan buat kiraan 50 kali !! Percayalah anda boleh, orang lain dah berjaya dan tengok pasangannya selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tandanya dia sangat puas.

Cepat geli adalah disebabkan perjalanan darah anda tidak betul dan juga urat-urat tidak dijaga, dengan mengamalkan amalan ” TEKNIK MENGURUT ” ianya mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda mudah dan cepat geli dan meminta dicepatkan tembakanAMALLAH RAHSIA INI!

Kekuatan batang zakar sangat penting. Kalau tak kuat nak tikam macamana? Amallah Rahsia ini dan pasti anda akan rasa perbezaannya.

Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan (tembakan) tak laju dan tak sampai pada sasaran. Tooolonglah amal Rahsia ini, anda kena ikhtiar, urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak, perjalanan darah tidak betul. Kat badan kita ada berapa nyawa?? Kalau mati yang tu…Alahai…Hidup pun tak guna.

Bila Bersama, “Awanganda selalu keluarkan larvanya dulu. Mana boleh tahan camni. Sekali dua takpa le..Kalau selalu,

pasangan pun lari

Dekat badan kita memang selalu ada angin, asyik sendawa ajer. Tapi dekat Badan “Awang” tu pun ada angin. Amalan kalau diamal dan diurut(salah satu dari amalan) dengan betul, insyallah keluarlah angin-angin dibadan “Awang” kita tu..Bila memukul anda akan rasa perbezaanya.

Amalan Rahsia ini akan meninggalkan kesan. Kesannya ialah ketika zakar menegang, jika diamal dengan betul zakar anda boleh jadi panjang. Isteri anda akan suka bila panjang sebab akan sampai hingga ke dalam. Tapi ada syaratnya, syaratnya anda kena amalkan rahsia yang diberi. Anda akan lihat pasangan anda berkata…Cepat lah Bang! Cepatlah Bang!, maknanya dia dah geram tengok lah turrrr

Cara melambatkan pancutan mani harus anda pelajari. Bukannya susah jika anda tahu tekniknya. Kalau anda tahu caranya anda dapatlah menikmati Syurga Dunia ini.

Amallah Rahsia ini, adakah anda mampu berjimak seminggu sekali? Kalau ya, maknanya selera seks anda menurun. Tetapi dengan amalan “Rahsia” ini, bila tersentuh je dengan pasangan anda, dua-dua mesti mahu. Amalan ini bukan sahaja untuk menyedapatkan kaum Adam sahaja. Kaum Hawa juga ada amalan yang boleh di ikuti. Kalau kaum Hawa mengamalkannya dengan betul, barulah mereka tahu apakah itu nikmat seks atau berjimak..

Kalau nak pergi mengurut dah tentu (10x) sepuluh kali ganda jimat dengan amalan Rahsia ini. Betul Tak?? Tak malu ke pergi mengurut dan orang pegang zakar kita..Padahal anda sendiri boleh melakukannya dengan panduan dari saya ni

Kajian juga menunjukkan 80% suami gagal memberi nafkah batin

yang sempurna dan memuaskan kepada isteri mereka!!

ANDA JUGA MUNGKIN MEMINATI ;

Herba Panjangkan Zakar>>

Minyak Wangi Pemikat Wanita>>

BLOG EDISI 18-SX KE-ATAS>>

GEL TAHAN LAMA>>

Herba Pembesaran PAYUDARA>>

PHEROMONE PEMIKAT SUAMI>>

WEBSITE PRODUK HEBAT LELAKI/WANITA>>



Follow

Get every new post delivered to your Inbox.